oae1
Безвизовый режим между Украиной и ОАЭ вступит в силу 31 декабря
23.12.2017
845
Из Кривого Рога можно будет полететь в Тунис и в Турцию
16.01.2018
самолет1

самолет1

Зростання авіаційного сектору за два останні роки склало близько 30%. Цьогоріч аеропорт «Львів» перетнув позначку в 1 мільйон пасажирів, аеропорт «Бориспіль» — в 10 мільйонів пасажирів за рік. Розпочато модернізацію регіональних аеропортів: Одесі, Чернівцях та Вінниці виділено 800 млн гривень на реконструкцію, що дозволить розширити географію польотів та в перспективі залучити лоукости до регіональних аеропортів. Про це заявив Міністр інфраструктури України Володимир Омелян. «Саме тому, за нашим глибоким переконанням, 2018 рік має стати роком розширення присутності бюджетних авіаліній в Україні», — сказав він.

За його словами, збільшується кількість регулярних рейсів до/з України, що здійснюють лоукост-авіакомпаній та авіакомпанії зі змішаною моделлю ведення бізнесу (у 2017 році – працює 10 таких компаній). Якщо у 2015 році «low cost» авіакомпанії здійснювали польоти за 18 повітряними лініями, то у 2017 році кількість збільшилась у двічі — обслуговується 38 повітряних ліній.

Кількість рейсів в ДП «Аеропорт «Львів» зросла у 2017 році на 37%, а пасажиропотік – майже на 50%. 1 грудня Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького обслужив мільйонного пасажира у 2017 році. Останній раз мільйон пасажирів був у 1991 році.

Аеропорт «Бориспіль» наростив кількість обслугованих пасажирів у 2017 році у порівнянні з 2015-м на 45%, пасажиропотік більше 10 млн у 2017 році і 5,5 млн у 2015-му.

«Українці хочуть і можуть літати, і ми маємо дати їм таку можливість», — підкреслив Володимир Омелян.

Міністр зазначив, що за співпраці Міністерства економічного розвитку і торгівлі, Офісу підтримки реформ при Міністерстві інфраструктури, міжнародних партнерів було підготовлено аналітику, яка чітко роз’яснює, як працюють бюджетні авіакомпанії в країнах ЄС, формат їх співпраці з аеропортами, прибутки для економіки України, а також вплив на розвиток туризму.

«Якщо брати досвід ЄС, то з розширенням присутності бюджетних авіакомпаній обсяг авіаперевезень зріс на 230%, якщо порівнювати із 1992 роком (до 710 млн пасажирів у 2016 році). Сегмент бюджетних авіаліній в ЄС — 234 млн пасажирів (або 33% у відносних цифрах)», — пояснив очільник Міністерства.

За його словами, частка бюджетних авіаліній в країнах із розвинутою туристичною інфраструктурою становить 43%-54%: «Бюджетні авіаперевезення становлять більш, ніж половину ринку пасажирських авіаперевезень, приміром, у Великій Британії — близько 54%, Іспанії — 55%, в Польщі — 55%».

«Якщо говорити про Україну, то прихід нових бюджетних авіаліній на ринок України дозволить збільшити кількість пасажирів до 71 млн вже у 2030 році. Також це має забезпечити має забезпечити стрімкий ріст щорічного пасажиропотоку в регіональних/місцевих аеропортах, — наголосив Володимир Омелян. — Також це дасть понад 800 тис. нових робочих місць вже до 2030 року. Матимемо і позитивний вплив на ВВП: зростання до 65 млрд грн. у 2030 році, а саме: 16 млрд — доходи аеропортів; 18 млрд — від будівництва та підтримки аеропортів; 8 млрд принесе розвиток торгівлі; 22 млрд — туристична сфера».