1. Обирайте послуги страхування в надійних компаніях. Це позбавить Вас зайвих проблем при страховому випадку.
2. Обиррайте поліс з покриттям не менше 30 тисяч доларів.
3. Якщо за кордоном Ви маєте намір займатися екстремальними видами спорту, купуйте страховку саме для цього (вона коштує в 1,5-3 рази дорожче). Не намагайтеся використовувати для такого відпочинку звичайну страховку - вона все одно не працюватиме, і Ви даремно витратите гроші.
4. За звичайною страховкою для мандрівників відшкодовуються лише медичні витрати. При цьому вони мають бути понесені саме за кордоном та визнані страховою компанією.
5. Вирішіть, чи потрібні Вам додаткові послуги: страхування багажу, страхування на випадок скасування поїздки, а також страхування цивільної відповідальності (обов'язково скористайтеся цією страховкою, якщо під час поїздки маєте намір займатися екстремальними видами спорту).
6. Перед покупкою поліса ретельно вивчіть весь перелік ризиків, що покриваються, і винятки зі страхового покриття. Особливу увагу зверніть на питання, пов'язані з вагітністю та стоматологічними послугами.
1. Зателефонуйте до сервісного центру за номером, вказаним на полісі. Поінформуйте про те, що сталося, та повідомте Ваше прізвище, ім'я, по батькові, номер контактного телефону, Ваше місцезнаходження. Дайте відповідь на інші питання диспетчера.
2. Після Вашого дзвінка сервісний центр сам організує надання необхідних медичних, медико-транспортних та інших послуг, передбачених полісом, а також забезпечить їхню оплату. По можливості уникайте самостійних звернень до лікаря.
3.Якщо самостійне звернення до лікаря та лікування необхідні, заздалегідь погодьте їх зі страховою компанією.
4.Ретельно збирайте та перевіряйте документи, що підтверджують Ваші звернення до лікаря та лікування. До таких документів належать:
—оригінал довідки-рахунку з медустанови. Він має бути на фірмовому бланку або зі штампом, містити прізвище пацієнта, діагноз, дату звернення за медичною допомогою, тривалість лікування, перелік наданих послуг з розбивкою за датами та вартістю, підсумкову суму до оплати;
— оригінали виписаних лікарем у зв'язку з цим захворюванням рецептів. Вони повинні містити штамп аптеки та вартість кожного медикаменту;
— оригінал виданого лікарем направлення на лабораторні дослідження та рахунки лабораторії з датами, найменуванням та вартістю наданих послуг;
—підтвердження оплати лікування, медикаментів та інших послуг - штамп про оплату, розписка в отриманні грошей або підтвердження банку про перерахування суми;
— сплачені рахунки за дзвінки до сервісного центру — із зазначенням дати дзвінків, абонента та тривалості переговорів.
5. Якщо Ви самостійно зверталися до лікаря, після повернення з поїздки суворо дотримуйтесь терміну оформлення та форми подання заяви про страхову виплату, а також строки та порядок всіх інших дій. Усі вони описані у Вашому полісі та у виданих Вам разом із ним Правилах страхування.
6. Оформлюйте заяву про виплату в офісі страхової компанії на її бланку. Після того, як Вашу заяву приймуть та зареєструють, обов'язково отримайте її копію з позначкою та датою прийняття за підписом відповідального співробітника. Здаючи документи, вимагайте від страхової компанії надання Вам їхнього переліку з позначкою про форму (копія або оригінал), датою та підписом відповідальної особи. Якщо в компанії це не передбачено, вимагайте, щоб її співробітник, який приймає документи, зробив для Вас їхні копії та на кожній копії поставив позначку про отримання. У будь-якому випадку обов'язково залишайте собі копії всіх документів, що здаються.
7. Усному спілкуванню зі страховою компанією в процесі врегулювання збитку наскільки можна віддавайте перевагу письмовому. При цьому всю кореспонденцію надсилайте із повідомленням про вручення та описом вкладень.
